Kurier POCZTEX | 2 – 4 dni | 10,60 zł |
Kurier POCZTEX – Przesyłka pobraniowa | 2 – 4 dni | 18,99 zł |
Odbiór w punkcie POCZTEX – Przelew | 2 – 4 dni | 10,60 zł |
Odbiór w punkcie POCZTEX – za pobraniem | 2 – 4 dni | 18,99 zł |
Przesyłka kurierska GLS | 1 – 2 dni | 16,00 zł |
Przesyłka kurierska GLS – Przesyłka pobraniowa | 1 – 2 dni | 23,00 zł |
UWAGA Wysyłka GRATIS przy zakupach powyżej 100 zł
- Termin dostawy i realizacji zamówienia wskazany na stronie internetowej sklepu liczony jest w dniach roboczych
- Zamówione towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.
- Każde źle uzupełnione dane (np.brak numeru domu) do przesyłki może skutkować opóźnieniem wysyłki.
- W dniu wysłania towaru do Klienta przekazywana jest na adres poczty elektronicznej lub SMS do Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę
- Klient powinien sprawdzić doręczoną przesyłkę, w obecności pracownika Dostawcy i zbadać czy nie posiada ona żadnych uszkodzeń
- W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo zażądać od pracownika Dostawcy spisania protokołu.
- Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane towary.
- W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaku telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny.
- W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego towaru do sklepu internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczoną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt dostawy.